(ANKARA) - A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi'ndeki ilk maçında Dominik Cumhuriyeti'ni 3-2 mağlup etti. Ay-yıldızlılar, turnuvaya galibiyetle başladı.

A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi'ndeki ilk maçında Dominik Cumhuriyeti ile karşı karşıya geldi. Brezilya'nın başkenti Brazilya'da oynanan mücadeleyi 3-2 kazanan milliler, VNL'ye galibiyetle giriş yaptı.

24 ilde yasadışı bahis operasyonu! 80 gözaltı
24 ilde yasadışı bahis operasyonu! 80 gözaltı
İçeriği Görüntüle

Çekişmeli geçen karşılaşmada Dominik Cumhuriyeti karşısında üstünlük sağlayan ay-yıldızlı ekip, turnuvadaki ilk sınavından galibiyetle ayrıldı.

A Milli Kadın Voleybol Takımı, Brezilya etabındaki ikinci maçında yarın TSİ 22.30'da Hollanda ile karşılaşacak.

Kaynak: ANKA